Thuiszorg Online gebruikt cookies om uw surfervaring op deze website gemakkelijker te maken. Meer weten

Sluiten

Veelgestelde vragen

Uw 1ste bestelling

  • + Producten toevoegen aan uw bestelling

    U kan altijd producten toevoegen aan uw bestelling zonder u hiervoor te registreren of aan te melden. Producten toevoegen kan door te klikken op de knop ‘koop dit product’ of de knop ‘huur dit product’.  Een overzicht van de al geselecteerde producten vindt u door rechts bovenaan op de bestelwagen te klikken. Dan krijgt u een gedetailleerd overzicht te zien met de reeds geselecteerde producten.

    Op deze pagina kan u uw bestelling beginnen afrekenen. Eerst worden de producten voorgesteld zoals u deze geselecteerd heeft. Tevens wordt gevraagd naar de gewenste levering. Om naar de volgende stap te gaan, is het vereist dat u de algemene voorwaarden aanvaardt door deze aan te vinken, uiteraard nadat u de voorwaarden gelezen heeft. Door op de knop ‘volgende’ te klikken, komt u bij stap 2 terecht, waar u uw gewenste levering kan kiezen.

  • + De gewenste levering kiezen

    Hier kan u de gewenste levering kiezen. Eveneens zal hier een tel/gsm-nummer gevraagd worden. Gelieve het nummer in te geven van de persoon die een half uur voor de levering mag gebeld worden, om deze persoon op de hoogte te brengen. Ook is een veld voorzien waar diverse opmerkingen kunnen geformuleerd worden om de levering nog eenvoudiger en makkelijker te laten verlopen.

    Het is wel vereist dat een fysieke persoon de bestelling ontvangt. Vandaar dat een gsm-nummer gevraagd wordt waarnaar gebeld zal worden. Dit een half uur voor de levering. De levering zal plaatsvinden tussen 9u en 17u. Het is ook mogelijk om hier een express-levering te kiezen, dan wordt het product dezelfde dag nog geleverd (indien besteld voor 17u, elke werkdag). 

    Door hier op de knop ‘volgende’ te klikken, komt u in stap 3 waar uw gegevens gevraagd worden.

  • + Uw gegevens invullen

    In de 3de stap worden uw gegevens gevraagd om uw bestelling efficiënt te laten verlopen. Zo worden uw persoonlijke gegevens gevraagd, alsook het leverings- en facturatieadres. Indien het facturatieadres hetzelfde is als het leveradres, mag het vierkantje aangevinkt blijven. Indien dit niet het geval is, moet u het vierkantje uitvinken en het facturatieadres aanpassen.

    Bij elke bestelling die u plaatst bij ThuiszorgOnline.be moet u alle gegevens invullen vooraleer u kan verder gaan naar de volgende stap. U krijgt dus geen account bij de eerste bestelling waarmee u kan inloggen en waar uw gegevens bewaard blijven. Dit heeft als voordeel dat u geen login en paswoord moet onthouden om een bestelling te plaatsen op ThuiszorgOnline.be

    Zelfstandigen die reeds een login ontvangen hebben, kunnen in deze stap inloggen met hun e-mailadres en persoonlijk wachtwoord. Dan worden uw gegevens standaard aangevuld.

    Door op de knop ‘volgende’ te klikken, komt u terecht bij de 4de stap waar een overzicht gemaakt is van de door u ingevoerde gegevens, zodat u deze kan controleren en indien nodig nog kan aanpassen.

  • + Controleren van uw gegevens

    Hier worden uw persoonlijke gegevens, de gewenste levering en uw bestelling in het kort weergegeven. Het is nog altijd mogelijk om aanpassingen aan te brengen. Kijk deze pagina goed na, zodat de levering vlot kan verlopen. Door op de knop ‘volgende’ te klikken, komt u bij de 5de en laatste stap terecht. Hier kan u de gewenste betaalmethode kiezen en uw bestelling definitief verzenden.

  • + Gewenste betaalmethode kiezen en afronden

    Hier kan u de gewenste betaalmethode kiezen. Het is eveneens mogelijk om per overschrijving te betalen, onder bepaalde voorwaarden.  

    Door op ‘betalen’ te klikken, wordt u doorgeschakeld naar een beveiligde omgeving van ogone om uw betaling uit te voeren. Indien dit gelukt is, krijgt u een scherm te zien met een bevestiging. Aan ThuiszorgOnline.be wordt geen enkele financiële informatie doorgegeven. Wij ontvangen enkel een akkoord van betaling, onmiddellijk nadat u de transactie voltooid heeft.

    U zal na de validatie van uw bestelling een bevestigingsmail ontvangen. In deze mail staan alle gegevens, uw levermethode, uw bestelling en betaalmethode zodat u alle nodige gegevens heeft.

Producten

  • + Welke producten worden op ThuiszorgOnline.be aangeboden?

    Op ThuiszorgOnline.be kan u verschillende producten vinden die een aanvulling kunnen zijn om langer zelfstandig in huis te blijven wonen. Alle producten zijn onderverdeeld in 13 categorieën.

    Opgelet: verpleegkundig materiaal is enkel aan te kopen door zelfstandig verpleegkundigen die al een login hebben op ThuiszorgOnline.be. ThuiszorgOnline.be verkoopt geen geneesmiddelen. In België is het bij wet verboden om geneesmiddelen via internet te verkopen. Voor meer informatie raden wij u aan om naar uw dichtstbijzijnde apotheker te gaan.

  • + Hoe kan ik een bepaald product vinden?

    Er zijn 2 manieren om snel het gewenste product te vinden:

    -       Via categorieën
    Op de homepagina en links in het selectiescherm kan u de 13 categorieën vinden, in dewelke ThuiszorgOnline.be haar aanbod heeft ondergebracht. Deze zijn opgebouwd indien u op zoek gaat naar een oplossing voor een probleem. Tijdens de navigatie wordt de lijst links aangepast, zodat u steeds goed weet waar u zich op de website bevindt.

    -       Via zoeken
    Via de zoekfunctie bovenaan kan u steeds een gewenst product zoeken. Hier kan u een merknaam, product, woord, deelwoord,... ingeven. Alle gerelateerde producten komen dan tevoorschijn.

  • + Ik weet niet precies welk product ik nodig heb?

    Indien u een product niet kan vinden, contacteer ons dan gerust via het contactformulier of bel 013/52 33 80.

  • + Welke informatie over het product is beschikbaar?

    ThuiszorgOnline.be doet al het mogelijke om de database zo correct mogelijk aan te vullen. Zo kan u een omschrijving vinden met daaronder extra uitleg over het product, zoals de afmetingen en een foto. Opgelet: sommige foto’s geven meerdere producten samen weer.

    De informatie op ThuiszorgOnline.be is zowel in het Nederlands als in het Frans. Leveringen gebeuren enkel in België.

  • + Zijn alle producten in voorraad?

    Bij elk product staat of deze voorradig is of niet.

    -       Indien het product in voorraad is, kan aan u geleverd worden volgens de gewenste levermethode.

    -       Indien het product niet in voorraad is, kan u dit toch nog steeds bestellen. Wij contacteren u dan wanneer de levering kan plaatsvinden.

  • + Wat zijn verpleegkundige materialen?

    Dit zijn de meest courante producten die dagdagelijks door verpleegkundigen gebruikt worden. Deze producten kunnen enkel besteld worden door verpleegkundigen, nadat zij een login bekomen hebben voor ThuiszorgOnline.be. Wij willen nogmaals benadrukken dat ThuiszorgOnline.be géén geneesmiddelen verkoopt. In België is het bij wet verboden om via internet geneesmiddelen te verkopen.

Bestellen

  • + Kan ik telefonisch bestellen?

    Een bestelling plaatsen kan snel en eenvoudig via de website ThuiszorgOnline.be. Telefonisch bestellen is niet mogelijk. Indien u vragen of problemen heeft, helpen wij u graag verder. U kan ons bereiken op het nummer 013/52.33.80.

  • + Hoe moet ik een bestelling plaatsen?

    Door heel de website heen kan u bij elk product een knop vinden ‘koop dit product’ en ‘huur dit product’. Indien u op deze knop drukt, wordt het product aan uw bestelling toegevoegd.

    Rechts bovenaan kan u op de bestelwagen klikken zodat u een overzicht krijgt van welke producten er reeds toegevoegd zijn aan uw bestelling. Hier kan u nog steeds aanpassingen doorvoeren. De bestelwagen wordt steeds rechts bovenaan het scherm getoond.

  • + Moeten er bepaalde producten verplicht aangekocht worden bij een product?

    Bij bepaalde producten wordt er automatisch een extra product toegevoegd aan het winkelmandje. Dit heeft vooral betrekking op de reiniging en ontsmetting van het product, zodoende een hoogstaande kwaliteit en hygiëne van het verhuurde product gegarandeerd wordt.

    Dit is in sommige  gevallen ook het geval indien er bijkomende kosten zijn als het produkt terug gestuurd dient te worden naar de fabriek in geval van defect.

  • + Wat zijn ‘aanbevolen accessoires’?

    Aanbevolen accessoires zijn producten die wij sterk aanraden om extra te nemen bij een bepaald product. Dit om de functionaliteit van het product te verbeteren. Bijvoorbeeld: bij de aankoop of huur van een ziekenhuisbed raden wij een zijsponde of zelfoprichter  aan.

  • + Hoe kan ik de bestelling afronden?

    Door bovenaan rechts op de bestelwagen te klikken, krijgt u een overzicht van de reeds geselecteerde producten. Hier zit u automatisch in de 1ste stap van de afhandeling. Door op 'volgende' te klikken, komt u bij de 2de stap terecht waar u diverse gegevens m.b.t. de levering kan achterlaten. In de 3de en volgende stap worden uw contactgegevens gevraagd zodat de afhandeling van uw bestelling vlot kan verlopen. In stap 4 krijgt u een overzicht van alle gegevens. Indien deze gegevens allemaal correct ingevuld zijn, kan u overgaan tot de 5de en laatste stap; de betaling.

    Voor de effectieve betaling wordt u doorverwezen naar een beveiligde website, waar de betaling op een veilige manier kan gebeuren. Als alles goed verlopen is, ziet u een bevestiging op het scherm en ontvangt u een mail met een overzicht van de bestelling en bijhorende gegevens.

  • + Hoeveel en wanneer moet ik betalen?

    De betaling vindt plaats in de 5de stap van het bestelproces.

    Het is mogelijk om te betalen via overschrijving, bancontact, visa, mastercard, maestro of paypal. Indien u ervoor kiest om te betalen via overschrijving:

    -       Voor bestellingen minder dan 250 euro kan u kiezen voor overschrijving zonder een voorschot te moeten betalen. U ontvangt het product en een factuur. Aan de hand van de factuur kan u de overschrijving uitvoeren.

    -       Voor bestellingen tussen de 250 en 1.000 euro wordt een voorschot gevraagd van 20%, dewelke onmiddellijk moet betaald worden met visa, mastercard, maestro of paypal. De overige 80% kan u achteraf per overschrijving betalen nadat u een factuur ontvangen heeft. U heeft uiteraard ook de mogelijkheid om uw volledige bestelling met visa, mastercard, maestro of paypal te betalen.

    -       Voor bestellingen boven de 1.000 euro wordt een voorschot van 500 euro gevraagd, onmiddellijk te betalen via visa, mastercard, maestro of paypal. De rest van het bedrag zal u dan kunnen overschrijven bij ontvangst van de factuur. 

  • + Hoeveel moet ik wanneer betalen indien ik een product huur?

    Bij de aankoop van het product wordt het volledige bedrag in rekening gebracht.

    Bij de huur van een product wordt telkens het bedrag per dag vermeld. Bij de afrekening van uw bestelling wordt er 1 week (7 dagen) huur aangerekend op uw eerste afrekening, alsook de waarborg. Hier heeft u terug de mogelijkheid om te betalen via overschrijving, visa, mastercard, maestro of paypal. Vanaf dan ontvangt u maandelijks een factuur voor het gehuurde product. 

  • + Wanneer ontvang ik een factuur?

    U ontvangt meteen na uw bestelling een factuur. Indien u een product huurt, zal dit factuur 7 dagen huur betreffen. Vanaf dan ontvangt u maandelijks een factuur aangaande het gehuurde product.

  • + Hoeveel waarborg moet ik wanneer betalen?

    Bij de huur van een product wordt een waarborg van 50 euro gevraagd. Deze waarborg wordt gefactureerd, samen met het eerste factuur aangaande 1 week huur. De waarborg wordt teruggestort binnen de 15 werkdagen na stopzetting van de huur en als het product opgehaald is.

  • + Kan ik een login aanmaken en via deze login bestellen?

    Bij elke bestelling die u plaatst bij ThuiszorgOnline.be moet u alle gegevens invullen vooraleer u kan verder gaan naar de volgende stap. U krijgt dus geen account bij de eerste bestelling waarmee u kan inloggen en waar uw gegevens bewaard blijven. Dit heeft als voordeel dat u geen login en paswoord moet onthouden om een bestelling te plaatsen bij ThuiszorgOnline.be

  • + Ik ben iets vergeten toe te voegen aan mijn geplaatste bestelling

    Gelieve zo spoedig mogelijk contact op te nemen met ThuiszorgOnline.be. Liefst telefonisch op het nummer 013/52.33.80 zodat de wijziging tijdig kan doorgevoerd worden. Het is aangeraden ons te contacteren voor 14u, de dag voor levering. Op die manier kunnen wij uw bestelling correct en vlot aanpassen.

  • + Ik heb net iets besteld, maar de ingevulde gegevens zijn niet correct

    Gelieve zo spoedig mogelijk contact op te nemen met ThuiszorgOnline.be. Liefst telefonisch op het nummer 013/52.33.80 zodat de wijziging kan doorgevoerd worden. Het is aangeraden om ons te contacteren voor 14u, de dag voor levering. Op die manier kunnen wij uw bestelling correct en vlot aanpassen.

  • + Ik heb per vergissing mijn bestelling 2 keer geplaatst

    Indien u door een menselijke of technische fout een dubbele bestelling heeft geplaatst, vormt dit geen probleem. Gelieve hieromtrent zo snel mogelijk een mail te sturen naar ThuiszorgOnline.be zodat dit probleem opgelost kan worden. We rekenen dan 1 van de 2 bestellingen aan, volgens de gekozen betaalmethode in stap 5 van de bestelprocedure. Indien u toch 2 keer betaald heeft, ontvangt u een creditnota en terugbetaling.

Levering

  • + Wat is een gewone levering en wat kost het?

    Als u uw goederen voor 14u bestelt, dan vindt de levering de volgende dag plaats, tussen 9u en 17u. Indien uw bestelling minder dan 75 euro bedraagt, wordt er een transportkost van 10 euro aangerekend. Bij bestellingen van meer dan 75 euro wordt er gratis geleverd, uitzondering hierop is weigering aan deur dan wordt er echter wel een transportkost aangerekend van €20.

    Bij de verhuur van een product wordt er een transportkost van 22 euro aangerekend. Dit geldt ook voor de ophaling van het gehuurde product(€15). Er gebeuren enkel leveringen in België.

     

  • + Wat is een express-levering en wat kost het?

    Indien u bestelt op een werkdag voor 17u en kiest voor een express-levering, wordt het product diezelfde dag nog voor 19u geleverd. Een express-levering kost 90 euro. Wij leveren enkel in België.

  • + Wanneer vindt de levering plaats?

    Hieronder vindt u een kader, met links wanneer u de bestelling plaatst en rechts wanneer u het product zal ontvangen. 

     

    STANDAARD LEVERING

     

    Maandag < 14u

    Dinsdag

    Maandag > 14u

    Woensdag

    Dinsdag < 14u

    Woensdag

    Dinsdag > 14u

    Donderdag

    Woensdag < 14u

    Donderdag

    Woensdag > 15u

    Vrijdag

    Donderdag < 14u

    Vrijdag

    Donderdag > 14u

    Maandag

    Vrijdag < 14u

    Maandag

    Vrijdag > 14u

    Dinsdag

    Zaterdag < 14u

    Dinsdag

    Zaterdag > 14u

    Dinsdag

    Zondag < 14u

    Dinsdag

    Zondag > 14u

    Dinsdag

    Belgische feestdagen

    De tweede daarop volgende werkdag

     

    EXPRESS-LEVERING

     

    Maandag < 12u

    Maandag

    Maandag > 12u en maandag < 14u

    Niet beschikbaar

    Maandag > 14u en dinsdag < 12u

    Dinsdag

    Dinsdag > 12u en dinsdag < 14u

    Niet beschikbaar

    Dinsdag > 14u en woensdag < 12u

    Woensdag

    Woensdag > 12u en woensdag < 14u

    Niet beschikbaar

    Woensdag > 14u en donderdag < 12u

    Donderdag

    Donderdag > 12u en donderdag < 14u

    Niet beschikbaar

    Donderdag > 14u en vrijdag < 12u

    Vrijdag

    Vrijdag > 12u en vrijdag < 14u

    Niet beschikbaar

    Vrijdag > 14u

    Maandag

    Zaterdag

    Maandag

    Zondag

    Maandag

    Belgische feestdagen

    De eerstvolgende werkdag 

     

    ThuiszorgOnline.be zal afhankelijk van het tijdstip van bestelling de beste mogelijkheden tonen opdat u een duidelijk beeld heeft van wanneer uw product wordt geleverd tegen welke kostprijs.

    De levering vindt steeds plaats tussen 9u en 17u. Een half uur vooraleer de levering zal plaatsvinden, wordt er gebeld naar het nummer dat opgegeven werd tijdens de bestelling. Zo houden wij u op de hoogte.

  • + Kan ik ook een leverdatum in de toekomst kiezen?

    Tijdens het bestelproces in de 2de stap bij de levering kan u ook een datum kiezen wanneer u wilt dat uw bestelling geleverd wordt.

  • + Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten leveren?

    In de 3de stap bij uw gegevens kan u een leveringsadres opgeven. Indien uw leveringsadres en facturatieadres hetzelfde zijn, is het voldoende om het vierkantje aan te vinken onderaan de pagina. Indien uw leveringsadres toch verschilt van het facturatieadres, kan u het vierkantje uitvinken en uw facturatieadres aanvullen.

  • + Indien ik niet thuis ben, waar wordt mijn bestelling dan achtergelaten?

    Indien u niet thuis bent, probeert men de bestelde goederen bij de buren te leveren. U wordt altijd op voorhand gebeld op het doorgegeven nummer. Het is aangeraden hier rekening mee te houden zodat u thuis bent op het moment van levering. Dan kan u de geleverde producten controleren en aftekenen voor ontvangst.

  • + Kan ik de status van mijn verzending opvolgen?

    Dit is praktisch gezien niet mogelijk vermits de levering bijna altijd de dag nadien gebeurt. U wordt steeds een half uur voor levering telefonisch gecontacteerd.

  • + Wat moet ik doen in geval van schade?

    U kan ons in dit geval best zo snel mogelijk telefonisch contacteren. Wij zorgen voor een spoedige oplossing!

    Alle produkten vallen onder de fabrieksgarantie van desbetreffend produkt.

    Indien er bijkomende kosten zijn zoals desinfectie worden deze doorgerekend.

  • + Wat als ik mijn pakket weiger (niet in geval van schade)?

    Als u uw bestelling toch wenst te weigeren, is ThuiszorgOnline.be genoodzaakt een extra kost van 22 euro aan te rekenen, naast de volledige verzendkost en de administratieve kost van 5 euro.

    Indien u het pakket weigerde omdat het beschadigd aangeboden werd, is deze regel niet van toepassing.

    Hygiëne materiaal wordt om hygiënische redenen niet teruggenomen , dit geldt voor zowel geopende als ongeopende verpakkingen.

    Hieronder vallen ook matrassen.

  • + Wat in geval van schade?

    Indien uw pakket beschadigd, onvolledig of incorrect geleverd is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. 

    Alle produkten vallen onder de fabrieksgarantie van desbetreffend produkt.

    Indien er bijkomende kosten zijn zoals desinfectie worden deze doorgerekend.

Betalen

  • + Hoe kan ik veilig betalen?

    Als u een bestelling plaatst bij ThuiszorgOnline.be heeft u de mogelijkheid om online te betalen of via bankoverschrijving. Online betalen verloopt via het beveiligde systeem van de firma Mollie. Na het bestelproces op de website komt u na de 5de en laatste stap automatisch terecht op de beveiligde site van Mollie. Uw versleutelde betaalgegevens zijn via een beveiligde SSL-verbinding ingevoerd in hun systeem. Daardoor zal er nooit kritische betaalinformatie van u opgeslagen worden op onze website. Op deze manier verzekeren wij een maximale veiligheid en kan u uw onlinebetaling in alle vertrouwen bij Mollie afhandelen. Lees hier meer over de Mollie privacyregeling.

  • + Welke betaalmogelijkheden heb ik?

    Momenteel bieden we de volgende betaalmogelijkheden aan:

    -       Bankoverschrijving

    -       Visa

    -       Mastercard

    -       Paypal

    -       ING home’pay

    -       KBC online

    -       Dexia Direct Net

    -       Bancontact / Mistercash

    -       Maestro

  • + Kan ik achteraf betalen via overschrijving?

    Het is mogelijk om via overschrijving te betalen op ThuiszorgOnline.be. ThuiszorgOnline.be verzendt de bestelling zodat de levering de volgende dag bij u thuis plaatsvindt. Wij hebben er alle vertrouwen in dat u de betaling via bankoverschrijving onmiddellijk zal uitvoeren. Indien het bedrag van uw bestelling te groot is, vraagt ThuiszorgOnline.be wel een voorschot dat meteen via onlinebetaling moet gebeuren.

  • + Ik ben niet zeker of mijn betaling gelukt is, wat moet ik doen?

    U ontvangt na afronding van uw bestelling een mail met daarin een overzicht van alle gegevens van uw bestelling. Daarmee weet u dan zeker dat de betaling correct afgerond is.

  • + Op welk rekeningnummer moet ik mijn betaling overmaken?

    Wanneer u kiest voor een bankoverschrijving, kan u op het volgende rekeningnummer uw betaling uitvoeren:

    BE28 0689 0527 1220

    Belfius

  • + Aanvaardt ThuiszorgOnline.be een bankcheque?

    Neen, het is niet mogelijk om te betalen met een bankcheque.

Huur

  • + Hoe moet ik mijn huur stopzetten?

    Indien u een product van ThuiszorgOnline.be gehuurd heeft, kan u dit opzeggen door ons telefonisch te contacteren of door een mail te sturen naar info@thuiszorgonline.be

  • + Vanaf wanneer moet ik mijn huur betalen?

    ThuiszorgOnline.be rekent de huur van een toestel per dag aan. De eerste dag dat u huur moet betalen, is de dag waarop het product bij u thuis geleverd wordt.

  • + Tot wanneer moet ik mijn huur betalen na stopzetting?

    ThuiszorgOnline.be rekent de huur van een toestel per dag aan. U moet maar betalen tot dag dat het product terug wordt opgehaald. U betaalt dus enkel maar de huur voor het aantal dagen dat het product bij u thuis is.

  • + Wanneer wordt het gehuurde toestel opgehaald na stopzetting?

    Het gehuurde product wordt enkele dagen nadat u de huur stopgezet heeft, opgehaald. Hierover wordt u eveneens telefonisch gecontacteerd. Daarom wordt bij de stopzetting van de huur gevraagd om uw adres en telefoonnummer op te geven zodat de ophaling correct en snel afgehandeld kan worden.

  • + Hoe wordt de waarborg geregeld bij de huur?

    Voor elk gehuurd product wordt een waarborg van 50 euro gevraagd. Deze waarborg zal geregeld worden bij de laatste factuur die u ontvangt van het gehuurde product.

  • + Hoe wordt de huur gefactureerd?

    De eerste factuur die u ontvangt met betrekking tot een gehuurd product zal steeds 7 dagen huur bevatten, alsook een waarborg van 50 euro. Vervolgens ontvangt u een factuur van de huur van de afgelopen 70 dagen.

    Bij stopzetting ontvangt u een factuur van de resterende dagen huur, vermeerderd met 22 euro ophalingskosten en dit reeds verminderd met uw waarborg van 50 euro.  Het kan zijn dat ThuiszorgOnline.be u dan een bedrag verschuldigd is, maar het kan ook zijn dat u nog een bedrag moet bijbetalen. Maar dit zal duidelijk vermeld worden op uw laatste factuur.

    Opgelet: bij bepaalde huurproducten komt er een vaste kost bij voor reiniging en ontsmetting van het product. Dit gebeurt in een steriele zone in de fabriek. Op deze manier kunnen we garanderen dat u altijd een proper product ontvangt en voldoen we ook aan de hygiënevoorschriften.

Professionelen

  • + Wie kan zich registreren als zelfstandig verpleegkundige?

    Elke zelfstandige met een Belgisch ondernemingsnummer en een RIZIV-nummer kan zich registreren op ThuiszorgOnline.be. Dit door te klikken op het icoontje bovenaan de website ‘Bent u zelfstandig verpleegkundige?’. Hier worden al uw gegevens gevraagd om een account aan te maken.

  • + Kan ik mij registreren?

    Elke zelfstandige zorgverstrekker met een RIZIV-nummer kan zich registreren. 

  • + Hoe kan ik me aanmelden? Wat is mijn login?

    Aanmelden kan door rechtsbovenaan op de website te klikken op ‘Bent u zelfstandig verpleegkundige?’. Hierna zal uw login als paswoord gevraagd worden. Uw login is uw e-mailadres dat u achtergelaten heeft tijdens de aanmaak van uw account.

  • + Wat als ik mijn paswoord vergeten ben?

    Indien u uw paswoord vergeten bent, kan u klikken op ‘paswoord vergeten’ en dan wordt er een gereset paswoord verzonden naar uw persoonlijk e-mailadres. Met dit paswoord kan u terug inloggen, uw paswoord wijzigen en verder gaan met uw bestelling.

  • + Ik heb een nieuw e-mailadres. Wat nu?

    Gelieve dan in te loggen met uw ‘oud’ e-mailadres en bijhorend wachtwoord. In de linkerkolom kan u bij ‘mijn gegevens’ al uw gegevens aanpassen/wijzigen. 

  • + Ik geraak niet meer op mijn account. Wat nu?

    Gelieve een mail te sturen naar info@thuiszorgonline.be met een concrete schets van uw probleem. Wij beantwoorden uw mail zo spoedig mogelijk.

  • + Wat zijn de volgende stappen na het inloggen?

    Na het inloggen kan u doorheen de hele website producten selecteren. Tijdens de bestelprocedure zullen er al heel wat gegevens vooraf ingevuld zijn. Wij raden u sterk aan om deze gegevens toch na te kijken zodat de bestelling en levering vlot kunnen verlopen.

  • + Specifieke vragen door de zelfstandig verpleegkundigen over de werking?

    Na het inloggen zal er een extra item bij de veelgestelde vragen komen. Namelijk ‘specifieke vragen na inlog door de professionelen’. Hieronder  worden diverse vragen beantwoord aangaande de professionele communicatie tussen de verpleegkundigen en ThuiszorgOnline.be.

Verkoopsvoorwaarden

*Bestellen voor 14u = levering en installatie morgen bij u thuis, indien u bestelt op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag